Original:
Cicero über die Vorzüge des Philosophierens in Anbetracht der kritischen Haltung vieler Römer
Non eram nescius, Brute, cum, quae summis ingeniis exquisitaque doctrina philosophi Graeco sermone tractavissent, ea Latinis litteris mandaremus, fore ut hic noster labor in varias reprehensiones incurreret. Nam quibusdam [...] totum hoc displicet, philosophari. [...] Et tamen qui diligenter haec quae de philosophia litteris mandamus legere assueverit, iudicabit nulla ad legendum his esse potiora. Quid est enim in vita tantopere quaerendum quam cum omnia in philosophia, tum id quod his libris quaeritus, qui sit finis, quid extremum, quid ultimum, quo sint omnia bene vivendi recteque faciendi consilia referenda?
Quelle:
Cicero:
Das höchste Gut und das höchste Übel
/
De finibus bonorum et malorum
(
Fin.)
I 1, 1. 4, 11.
Edition: N.N.
Auslegung:
- lässt sich an konkreten Schriften nachzeichnen: De officiis beruht nach eigenen Angaben auf einer Schrift des Panaitios, De re publica ist von Platons Politeia angeregt
Themen:
-
Philosophie
-
Antike Philosophie II